EnVerv maakt zijn PLC AMI ccosysteemplatform direct beschikbaar

SAN JOSE, Calif.--()--EnVerv meldt vandaag de beschikbaarheid van het volledige Power-Line Communication (PLC) Advanced Metering Infrastructure (AMI) ecosysteem bestaande uit alle aspecten van een PLC AMI-netwerk.

De componenten van dit ecosysteem zijn verkrijgbaar in de werkelijke vorm en alsmede in hard- en software referentie-ontwerpen die partners kunnen gebruiken om hun eigen netwerken te bouwen.

"We hebben onze doelen bereikt door niet alleen aan onze klanten en partners een complete set te verstrekken van PLC System-on-Chip (SoC)-oplossingen en referentie-ontwerpen die het hele AMI-netwerk bedient, maar ook het aanbieden van complete oplossingen waarmee ze veldproeven kunnen voeren en gegevens op een efficiƫnte manier kunnen verzamlen", zegt Reza Mirkhani, voorzitter van EnVerv.

EnVerv Inc.
Afshin Shaybani