Kiteretsu: Android App "ZOOKEEPER BATTLE" wordt gelanceerd. Een miljoen downloads iOS versie in 1e maand na release

TOKYO--()--Kiteretsu lanceert wereldwijd de Android App "Zookeeper BATTLE" via Google Play Store op 19 november 2012.

De iOS-app "Zookeeper BATTLE" bereikte een miljoen downloads in de maand na de eerste release, en was beschikbaar op de App Stores in een reeks landen, waaronder Japan, Amerika, Canada, Braziliƫ, China en Korea. De App heeft de nummer 1 positie bereikt in de Hong Kong / Macao Free en Taiwan Free ranklijst en kreeg veel lof in heel Aziƫ en de rest van de wereld.

Om de release van de Android-versie te vieren kunnen gebruikers hun vrienden uitnodigen en ontvangen ze een gratis "Power Bottle" in-app-item voor elke uitnodiging met een maximum van tien. Gebruikers die het lukt tien mensen uit te nodigen worden beloond met een speciaal karakter maatwerkitem.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Kiteretsu, Inc.
Takako Hayazaki, +81-3-5784-6401