Sprint kiest QuickLink MiTile van Smith Micro voor Windows 8 mobiel breedbandbeheer

ALISO VIEJO, Calif.--()--Smith Micro Software heeft vandaag aangekondigd dat Sprint voor de QuickLink MiTile oplossing heeft gekozen voor het beheer van de breedbandfunctionaliteit op Windows 8-apparaten.

De oplossing omvat een aangepaste verbindingsbeheertegel voor het Windows 8 startscherm dat Sprint merk benadrukt en zorgt voor een verbeterde roamingcontroles en voor monitoringfuncties voor abonnees.

"Met de QuickLink MiTile oplossing kunnen klanten van Sprint profiteren van de geavanceerde functies gerelateerd aan hun Sprint breedbandrekening, samen met de inherente breedbandfuncties van Windows 8", zegt David Owens, Vice President Product Management & Logistics bij Sprint. "Deze oplossing levert eenvoud en toegevoegde waarde voor klanten van Sprint."

Smith Micro Software, Inc
Suzanne Runald, +1-949-362-5800