BIO-Europe® 2012 ontving meer dan 3 duizend biowetenschappers in Hamburg

BIO-Europe 2012

ZURICH & HAMBURG, Germany--()--De 18e jaarlijkse BIO-Europe internationale partnerconferentie werd gehouden in Hamburg, van 12 tot 14 november 2012 in het CCH Congress Center Hamburg.

Meer dan 3 duizend deelnemers uit 48 landen hadden drie dagen lang toegang tot 3 duizend projecten die beschikbaar waren voor samenwerking. Afgevaardigden hadden ook 15 duizend een-op-een bijeenkomsten te maken van partnering ONE, wat leidt conferentie EBD Group netwerkoplossing.

"Het sluiten van overeenkomsten in de biowetenschappelijke industrie blijft sterk, en de Hamburg en Sleeswijk-Holstein was een ideale locatie vanwege de progressieve biowetenschappelijke onderzoekssector" zei Carola Schropp, voorzitter van EBD Group. "Over het algemeen zien we een verdere groei van partnering."

EBD Group
Erin Righetti