SCYNEXIS orale SCY-635 heeft potentie om immune uitputting te voorkomen bij hepatitis C behandeling

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--SCYNEXIS heeft de resultaten bekendgemaakt van een fase 2 studie van kandidaat SCY-635 in combinatie met gepegyleerde interferon en ribavirin (Peg-IFN/RBV) voor de behandeling van het hepatitis C virus (HCV), waaruit blijkt dat SCY-635 de potentie heeft een belangrijke rol te spelen bij de omkering van immune uitputting en het immuunsysteem van moeilijk te behandelen patiƫnten weer te herstellen.

De presentatie "Short Duration Treatment with SCY-635 Restores Sensitivity to Peg-IFN/RBV in Difficult to Treat, IL28B TT/CT, HCV Genotype 1 Patients" werd gegeven door onderzoeker Dr. Andrew J. Muir op de Annual Meeting of the American Association for the Study of Liver Diseases (AASLD) in Boston.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

SCYNEXIS, Inc.:
Alissa Maupin, 919-206-7246