Kabam breidt mobiele gamesaanbod uit met Arcane Empires

SAN FRANCISCO--()--Kabam heeft Arcane Empires, een gratis strategische game voor de mobiele telefoon, gelanceerd. De eerst game van Kabam op Android Arcane Empires volgt op het succes van 'Kingdoms of Camelot: Battle for the North' die nog steeds in de wereldwijde top staat van meest gespeelde games. Arcane Empires is beschikbaar via Google Play Store en Apple App Store.

"De combinatie van het game-ontwerp en de gratis distributie heeft geresulteerd in een fantastische game-ervaring," zei Andrew Sheppard, president van Kabam Game Studios. "Kabam heeft grote plannen voor strategische games op mobiele apparaten. We krijgen energie van de wetenschap hoe groot de potentie is van Arcane Empires op Android en iOS."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Kabam, Inc.
Bryce Baer, 650-867-5208